ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Επικεφαλής Δημοτικής Πρωτοβουλίας "Αγαπώ Ζωγράφου"


Καλώς ορίσατε στο blog μου!
Σχεδιάστηκε για να παρέχει πληροφορίες και προπάντων για να επιτρέπει την μεταξύ μας επικοινωνία. Εδώ μπορείτε εύκολα να ενημερώνεστε για τις θέσεις μου γύρω από την πολιτική επικαιρότητα, την τοπική αυτοδιοίκηση και τις απόψεις μου σχετικά με τον ΔΗΜΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ. Με το διάλογο και την επικοινωνία μέσω e-mail μπορούμε να κάνουμε πράξη το «
μαζί».
Για προτάσεις & ιδέες που αφορούν το Δήμο μας στείλε μου mail στο papanastasopoulos.kostis@gmail.com

Παρασκευή

Για πρώτη φορά θα καθιερωθεί σύστημα μοριοδότησης εγγραφών στους βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς του Δήμου Ζωγράφου

Για πρώτη φορά θα καθιερωθεί σύστημα μοριοδότησης εγγραφών στους βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς του Δήμου Ζωγράφου.
Για αρχή, είναι καλή κίνηση από πλευράς δημοτικής αρχής.
Οι μόνες μου διαφωνίες μου είναι ο τρόπος μοριοδότησης στις μονογονεϊκες οικογένειες (άγαμες & διαζευγμένες μητέρες) και ο διαχωρισμός σε άνεργες και εργαζόμενες μητέρες. Επίσης, πρέπει να δοθεί παράταση στην υποβολή των αιτήσεων.
Εντούτοις, ο Δήμος Ζωγράφου οφείλει να βρει τρόπο να δεχθεί ΟΛΑ τα παιδιά στους βρεφικούς και παιδικούς σταθμούς διότι η αγωγή και η ασφαλής διαμονή των παιδιών προσχολικής ηλικίας είναι βασική κοινωνική υπηρεσία του Δήμου. Κανένα παιδί να μην βρεθεί εκτός! Η δημοτική αρχή πέρα από το σύστημα μοριοδότησης εγγραφών ΠΡΕΠΕΙ να βρει λύση στο κτιριακό πρόβλημα και να διεκδικήσει προσωπικό ώστε να αυξηθούν οι θέσεις των παιδιών στους σταθμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου