ΚΩΣΤΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ
Επικεφαλής Δημοτικής Πρωτοβουλίας "Αγαπώ Ζωγράφου"


Καλώς ορίσατε στο blog μου!
Σχεδιάστηκε για να παρέχει πληροφορίες και προπάντων για να επιτρέπει την μεταξύ μας επικοινωνία. Εδώ μπορείτε εύκολα να ενημερώνεστε για τις θέσεις μου γύρω από την πολιτική επικαιρότητα, την τοπική αυτοδιοίκηση και τις απόψεις μου σχετικά με τον ΔΗΜΟ ΖΩΓΡΑΦΟΥ. Με το διάλογο και την επικοινωνία μέσω e-mail μπορούμε να κάνουμε πράξη το «
μαζί».
Για προτάσεις & ιδέες που αφορούν το Δήμο μας στείλε μου mail στο papanastasopoulos.kostis@gmail.com

Κυριακή

Κωστής Παπαναστασόπουλος - Βιολόγος, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος



   
Γεννήθηκα στις 3 Μαίου 1984, μεγάλωσα και κατοικώ μόνιμα μέχρι και σήμερα στου Ζωγράφου. 
Κατάγωμαι από το Βελημάχι Αρκαδίας.
Γονείς μου είναι ο Σάββας και η Μαρία Παπαναστασοπούλου, άνθρωποι απλοί και καθημερινοί. Ο πατέρας μου είναι συνταξιούχος τραπεζικός. Έχω δύο μικρότερες αδερφές, την Ανναλένα ετών 24 και την Ιφιγένεια ετών 14.
Φοίτησα στο 18ο Δημοτικό Σχολείο της περιοχής μας και ολοκλήρωσα τις δευτεροβάθμιες σπουδές μου στο 2ο Λύκειο Ζωγράφου, το οποίο δεν υπάρχει πια.
Οι ακαδημαϊκές σπουδές μου περιλαμβάνουν πτυχίο Βιολόγου από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών  και επειδή πιστεύω ότι η γνώση δεν έχει όρια, σήμερα παρακολουθώ μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιατρική Σχολή Αθηνών με θέμα «Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία».
Παράλληλα, εργάζομαι σε ιδιωτικό διαγνωστικό κέντρο κυτταρογενετικής στους Αμπελόκηπους. 
Με την πολιτική ασχολήθηκα ενεργά στα φοιτητικά μου χρόνια και ήμουν ενεργό μέλος του φοιτητικού κινήματος. Ήμουν 2 χρονιές πρόεδρος του φοιτητικού συλλόγου και εκπρόσωπος σε όλα τα όργανα της σχολής.
Η ενασχόλησή μου με τα κοινά δεν γεννήθηκε ξαφνικά, διετέλεσα 2 χρονιές αναπληρωματικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΑΣΤΕΡΑ ΖΩΓΡΑΦΟΥ και την χρονιά 2008 ορίστηκα στην τιμητική θέση, για το νεαρό της ηλικίας μου, του Α’ αντιπροέδρου του σωματείου.

ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Διδάσκω εθελοντικά και ανιδιοτελώς μαθήματα βιολογίας στα παιδια της Κιβωτού του Κόσμου.
Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Βιοεπιστημόνων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: